ALGON PLUS - AUTO, a.s. - SOKOLOV
Autorizovaný prodej a servis Mitsubishi Motors


Změní váš pohled na plug-in hybrid

NOVÁ
DIMENZE SUV


Mitsubishi Eclipse Cross PHEV je sportovní SUV, jehož výrazný design, vytříbená japonská kvalita, jízdní dynamika, promyšlené uspořádání a pokrokové prvky výbavy posouvají vůz na zcela novou úroveň.

Mitsubishi vůbec poprvé představuje novou variantu PHEV se systémem pohonu 4WD s dvojicí elektromotorů, převzatým z modelu Outlander PHEV, který je nejprodávanějším modelem typu PHEV SUV na světě.

  • architektura elektromobilu
  • pokroková technologie plug-in hybrid
  • unikátní kombinace 2 elektromotorů
  • unikátní pohon 4x4 S-AWC
  • head-up displej
  • objem zavazadlového prostoru až 471 l
  • jízda po dálnici bez poplatků
  • parkování ve vybraných městech zdarma
  • dojezd čistě na elektřinu až 45 km (EAER dle WLTP)
  • dojezd čistě na elektřinu v městském cyklu až 55 km (EAER City dle WLTP)
  • možnost standardního i rychlého dobíjení
  • technologie V2X
  • palubní zásuvka o výkonu 1500 W
  • záruka na baterii pohonu 8 let / 160 000 km

VYTŘÍBENÝ
DESIGN
KAROSERIE
Prodloužená karoserie zaujme přepracovanou přední i zadní partií s elegantním a vytříbeným vzhledem, stejně tak jako vylepšenou dynamikou SUV při pohledu zpředu i zezadu. Vpředu si lze povšimnout další vývojové varianty štítu, vyjadřující dynamické jízdní schopnosti SUV i schopnost bezpečně ochránit všechny na palubě.

Elegantní a současně sportovní design je typický i pro záď vozu. Dvojité dělené zadní sklo z předchozího modelu návrháři zjednodušili na sklo jednodílné ve prospěch půvabnější podoby a lepšího výhledu směrem vzad.

VÝRAZNÁ SVĚTLA I BARVY

Design přídě Eclipse Cross završuje modernizované uspořádání světel s ostřejším sportovním vzhledem. Charakteristická zadní světla s trojrozměrným efektem jsou nyní o něco výše, a tudíž i nápadnější a zároveň viditelnější z větší dálky.

Specifická řada zářivých barev Diamond zahrnuje dvě varianty lakování karoserie – červenou Diamond a nově i bílou Diamond. Odstín karoserie v druhém případě vyzařuje bílý perleťový lesk s jemným nádechem kovu coby náznakem vitality, jakožto i okouzlující a vyzrálé elegance.

INSPIRATIVNÍ DESIGN INTERIÉRU

Nová soustava SDA (Smartphone Link Display Audio) s 8" displejem již v základní výbavě zprostředkuje řidiči lépe viditelné informace ve prospěch snazšího ovládání vozu. Z téhož důvodu se obrazovka posunula blíže k řidiči a přednímu spolujezdci.

Uvnitř kabiny se ve vyšších výbavách objevuje nový černý interiér se sedadly čalouněnými kombinací reliéfního materiálu na bázi veluru a umělé kůže. S barvou čalounění kvalitního interiéru ve sportovním duchu je sladěno i čalounění dveří.

Nový Eclipse Cross PHEV převzal z modelu Outlander PHEV upravený systém pohonu 4WD PHEV s dvojicí elektromotorů. Použitá architektura zahrnuje jeden přední a jeden zadní výkonný elektromotor, velkokapacitní baterii pohonu a spalovací motor 2,4 MIVEC.

Tím zajišťuje rychlé, tiché a zároveň dynamické zrychlování – pro elektromobily typické. Baterie pohonu o kapacitě 13,8 kWh umožňuje čistě elektrický dojezd 55 km v městském režimu, a tak by k většině jízd v rámci každodenního dojíždění měla postačovat elektřina.

Standardní dobíjení
Rychlodobíjení
EFEKTIVNÍ
SYSTÉM
POHONU
VŠECH KOL
Díky vysoké tuhosti karoserie a optimalizaci zavěšení předních i zadních kol se ještě zvýšila efektivita systému pohonu S-AWC (Super-All Wheel Control), což se odrazilo v lepším jízdním chování v souladu se záměry řidiče a ve prospěch pohodlnější a tišší jízdy.

Provedení PHEV kombinuje systém S-AWC s pohonem 4WD na bázi dvou elektromotorů se schopností libovolně rozdělovat hnací sílu mezi předním a zadním elektromotorem beze ztrát v převodovém ústrojí. Systém podporuje mimořádnou úroveň kontroly řízení, zatáčení i brzdění, kdy využívá agilní odezvu – pro elektromobil charakteristickou.

Novým přepínačem jízdních režimů S-AWC navolíte režim NORMAL pro běžné jízdní podmínky, režim SNOW pro snazší rozjezdy a bezpečnější zatáčení na zasněžených vozovkách, resp. režim LOCK, jenž simuluje uzamčení centrálního diferenciálu a optimálně rozděluje točivý moment na všechna čtyři kola ve prospěch lepšího držení stopy a stability. Samostatným spínačem SPORT můžete zvolit sportovní režim pro pružnější akceleraci a dynamické projíždění zatáček.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV nabízí 3 jízdní režimy plug-in hybridního pohonu, které se aktivují automaticky v závislosti na aktuálních jízdních podmínkách: Čistě elektrický režim nabízí elektrickou jízdu jako elektromobil s pohonem všech kol a dvěma elektromotory. Sériový hybridní režim nabízí pohon všech kol párovými elektromotory, které podporuje generátor. Paralelní hybridní režim využívá maximální výkon všech svých pohonných zdrojů, kdy benzínový motor pohání přední kola přes spojku a pár elektromotorů jej plynule doplňuje vpředu i vzadu.

JÍZDA NA ELEKTŘINUJízdní režim EV

Tichá jízda na elektřinu bez emisí je optimální volbou pro nízké až střední rychlosti v zastavěných oblastech.
JÍZDA V HYBRIDNÍM REŽIMUSériový hybridní režim

Při zrychlování nebo zdolávání kopců slouží spalovací motor k výrobě elektrické energie, zatímco pohon vozidla zajišťují elektromotory.


Paralelní hybridní režim

Při jízdě vysokou rychlostí, např. předjíždění jiných vozidel na dálnici, je vůz poháněn spalovacím motorem s asistencí elektromotorů.

Díky špičkové inovativní technologii V2H a palubní zásuvce o výkonu až 1500 W můžete z vozu napájet elektronická zařízení a spotřebiče při pobytu venku mimo dosah elektrické rozvodné sítě. Poslouží též jako spolehlivý zdroj elektřiny v nouzových situacích. Vozidlo může plnit roli akumulátoru pohánějícího i celou domácnost za pomoci uložené elektřiny – zařízení typu V2H se zde připojují k portu pro rychlonabíjení přes transformační jednotku.

Jelikož Eclipse Cross PHEV si dokáže vyrábět elektřinu sám, po úplném nabití a natankování může běžné domácnosti zajistit dost energie s příkonem až 10 kWh.

VÝHODY PLUG-IN HYBRIDU

Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) je označení pro paralelní hybridní automobily, jejichž baterii lze dobíjet i z externího zdroje elektrické energie (elektrické zásuvky).

JAK PHEV FUNGUJE?

Plug-in hybridy (PHEV) fungují stejně jako vozy s hybridním pohonem. Navíc však mají výhodu spočívající v možnosti dobíjení z externího zdroje elektřiny. Větší kapacita akumulátoru jim umožňuje bezemisní provoz na vzdálenost až 54 km. Řidič však může přepnout na hybridní režim, který šetří akumulátor, a delší cesty lze absolvovat jen se spalovacím motorem.

Níže v tabulce vidíte jednotlivé benefity technologie PHEV.

Z tohoto porovnání vyplývá, že technologie PHEV je pro uživatele mnohem lepší a efektivnější z hlediska každodenního využití.

  HEV PHEV
Bezúdržbová baterie
Nižší opotřebení komponentů brzdového systému
Nižší spotřeba paliva
Nížší provozní náklady
Bezemisní jízda
Vyšší dojezd čistě na elektřinu
Čistě elektrická jízda ve vyšší rychlosti
Možnost dobíjení
Parkování zdarma

Srovnání Eclipse Cross 4WD 1,5 CVT
vs. Eclipse Cross PHEV Twin Motor 4WD - 2,4

 Eclipse Cross 4WD - 1,5 CVTEclipse Cross PHEV Twin Motor 4WD - 2,4
Celková délka 4 405 mm 4 545 mm
Pohotovostní hmotnost 1520 až 1555 kg 1900 až 1910 kg
Objem zavazadlového prostoru 341 až 448 l (VDA) (5 míst) 359 až 471 l (VDA) (5 míst)
Max. výkon 163 k 98 k - 82 k - 95 k
Max. točivý moment 250 Nm 193 Nm - 137 Nm - 195 Nm
Zrychlení 0 – 100 km/h 10,4 s 10,9 s
Emise CO2 (podle WLTP) 190 až 196 g/km 46 g/km
Max. hmotnost přívěsu 1 600 kg 1 500 kg

CHCETE VĚDĚT VÍCE?

Rádi byste dostávali e-mailem nejnovější informace o tomto modelu? Vyplňte, prosím, formulář níže a v následujícím kroku udělte souhlas se zasíláním obchodních sdělení, abychom Vám informace mohli zasílat.

:*
:*
:
:*
:*
:*
:*

Návštěvník webu odesláním formuláře potvrzuje, že se seznámil s informačním oznámením o zpracování osobních údajů.

* povinná položka